top of page

נעים להכיר

HaClassit.jpg

היי, אני יוליה.

אני משתפת פה את עולם קפסולות האופנה שלי, כדי לתת לך השראה איך ליצור את הקפסולה שלך.

ברוכה הבאה לבלוג שלי!

הישארי מעודכנת

ברוכה הבאה לקהילת המקפסלות

  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram

אינסטגרם

  • תמונת הסופר/תקפסולטה

מיני קפסולה מושלמת לעבודה מהבית

עודכן: 14 בינו׳ 2022

בואו לראות אילו 11 פריטים בהירים, קלילים וכיפיים בחרתי לכלול במיני קפסולה שיצרתי לעצמי לרגל המעבר לעבודה מהבית. קפסולת קורונה, אם תרצו.

מיני קפסולה עם 11 בגדים בצבעים נייטרלים

החל מהיום עברתי רשמית לעבוד מהבית, עד שכל הבלאגן הזה ייגמר.

בעקבות השינוי הגדול הזה, שרבים כבר עברו אותו לפני כמה שבועות, החלטתי שיש צורך לעדכן את הארון למלתחה קצת יותר נוחה ונעימה.


אני ממש אוהבת את קפסולת האביב שלי והיא גם שירתה אותי נאמנה במשך כמה שבועות, אבל בגלל המעבר לעבודה מהבית החלטתי שנכון יותר לצמצם אותה למיני קפסולה בגוונים נייטרלים ונוחים.

יש 2 סיבות עיקריות למה בחרתי לצמצם את הארון שלי למיני קפסולה:

1. מאחר ואני לא יוצאת הרבה (חוץ מלהשלמת קניות זריזה בסופר) תחלופת הבגדים יורדת גם היא לכן אפשר לצמצם את המלתחה עוד יותר, וכל המצמצם הרי זה משובח!

2. שגרת הלבוש בבוקר צריכה להיות דומה ליום עבודה רגיל. צריך לצאת מהפיג'מה ולהתלבש, ממש כאילו יוצאים למשרד. בחרתי לעצמי רק פריטים בצבעים נייטרלים בהירים שמצד אחד יענו על הצורך להתלבש לעבודה (מהבית) ומצד שני יתנו לי תחושה קלילה ונעימה.


ויש גם בונוס - ה'מיני קפסולה' שלפניכם היא דוגמה לכך שאפשר לבנות קפסולה שלמה מצבעים נייטרלים בלבד! זה לא רק אפשרי, זה גם משהו שהרבה נשים עושות. הסטייל הנקי והשיקי הזה מתאים מאוד לנשים שאזור הנוחות שלהן הוא בגוונים הנייטרלים - שחור, לבן, אפור, בז', "כחול ג'ינס".


הקפסולה מורכבת כולה מ"פריטי יסוד" - בגדים כמו טישרט, ג'ינס, חולצה לבנה - שאפשר לבנות מהם המון אאוטפיטים שונים על ידי שילובים שונים ביניהם, מה שנקרא mix & match.

כדאי להזכיר שהקפסולה משמשת אותנו בעיקר ביומיום - לעבודה, לסידורים וכו'. במילים אחרות, את האאוטפיט החגיגי לליל הסדר לא תבחרו מתוך הקפסולה😉. מה שכן אפשר לעשות, זה לשלב פריטים מהקפסולה עם חצאית או חולצה חגיגית ולקבל אאוטפיט מעולה לאירוע - אבל זה לפוסט אחר.


אז לענייננו, לפניכם המיני קפסולה שלי לתקופת העבודה מהבית

קפסולה מינימליסטית בצבעים נייטרלים
קפסולה מינימליסטית בצבעים נייטרלים

6 חולצות

2 שכבות עליונות 3 ג'ינסים ובנוסף, 3 זוגות נעליים


חולצות:

חולצת ג'ינס, חולצה לבנה, טי מנומרת, פסים, לבנה ואפורה
חולצת ג'ינס, חולצה לבנה, טי מנומרת, פסים, לבנה ואפורה

איך חולצה מנומרת זה נייטרלי אתם שואלים?

שאלה מצוינת!

אז בגדול, היא לא ממש נייטרלית, אבל הגוון של הטישרט שלי הוא טאופי (חום אפרפר) אז היא משתלבת מעולה ותשתלב טוב עם כל אחד מהמכנסיים, העליוניות והנעליים שבחרתי.

לכן חד משמעית, נייטרלית :)


מכנסיים:

ג'ינס כחול, ג'ינס כחול כהה וג'ינס אפור - מיני קפסולה
ג'ינס כחול, ג'ינס כחול כהה וג'ינס אפור

עדכון קטן - אחרי שימוש של כמה ימים במיני קפסולה אני יכולה לומר בוודאות שיכולתי לצמצם את המכנסיים לפחות בפריט אחד. אין באמת צורך בשלושת הג'ינסים. ג'ינס כחול אחד וג'ינס אפור אחד לגמרי מספיקים פה, כי רוב הזמן אני גם ככה לובשת מכנס פיג'מה בבית.



עליוניות:


נעליים:





מוזמנות לעקוב אחריי באינסטוש (julya.gofman@) ולקבל השראה לאאוטפיטים מהקפסולות שלי.



נתראה בשבוע הבא!

ג׳ולייט ♡


 

אולי יעניין אותך גם:

bottom of page