top of page

נעים להכיר

HaClassit.jpg

היי, אני יוליה.

אני משתפת פה את עולם קפסולות האופנה שלי, כדי לתת לך השראה איך ליצור את הקפסולה שלך.

ברוכה הבאה לבלוג שלי!

הישארי מעודכנת

ברוכה הבאה לקהילת המקפסלות

  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram

אינסטגרם

  • תמונת הסופר/תקפסולטה

פריטי יסוד: אבני הבניין של מלתחת קפסולה

עודכן: 14 בפבר׳ 2022

החלטת לסדר את הארון, להרכיב לעצמך מלתחת קפסולה משלך או פשוט לרענן את המלתחה אבל לא בטוחה עם איזה פריטי לבוש להתחיל? המדריך הבא הוא בשבילך! קבלי את רשימת פריטי היסוד שחייבים להיות בכל ארון.


פריטי יסוד הם פריטי לבוש בסיסיים בצבעים ניטרליים שמהווים בסיס לכל מלתחה. אלה פריטים ״אוניברסליים״ שתמיד באופנה ולא חלק מטרנד חולף וכנראה שאת רובם יש לך בארון.

הדוגמה הכי בסיסית היא ג׳ינס וטישרט. ג׳ינס וטישרט יכולים ליצור מראה קז׳ואלי נפלא בשילוב עם סניקרס או נעלי סירה קלאסיות. לעומת זאת, בשילוב עם בלייזר ונעלי עקב נוכל לקבל מראה קצת יותר מתוחכם. הקשת הרחבה של האפשרויות היא מה שכל כך נפלא בהם.

זאת כמובן רק הדוגמה הבסיסית ביותר.


פריטי יסוד הם כל כך מהותיים בארון שלנו שבחירה נכונה שלהם יכולה להוות קפסולה מלאה! אם את בעניין של מלתחה קלאסית, נקייה ומינימליסטית - זאת יכולה להיות האופציה המושלמת בשבילך.

גם אם את מאלו שחייבות את הצבע והדוגמאות במלתחה שלהן, בחירת פריטי היסוד חייבת להיות השלב הראשון. אחרי שתבחרי את פריטי היסוד שעובדים הכי טוב בשבילך תוכלי להוסיף עליהם פריטי לבוש ספציפיים שעובדים טוב עם כל מה שכבר בחרת.

זאת הדרך הבטוחה לארון מתוקתק!


פריטי יסוד בהגדרתם עובדים טוב כמעט עם כל מה שתזרקי עליהם, לכן פלטת הצבעים תהיה ניטרלית ונעימה מאוד, בערך באזור הזה:

את הבז׳ אפשר להחליף בקאמל ומי שלא מתחברת בכלל לשחור יכולה להחליף אותו בכחול כהה (נייבי). כמו כן תתווסף לנן הקשת הרחבה של צבעי הג׳ינס לסוגיו.


לנוחיותך, במדריך זה תמצאי לינקים לרכישת המוצרים המצוינים במדריך.

מילה על אמזון - מאז שאמזון הפעילה משלוחים חינם לישראל (בינתיים בקנייה מעל 49$) זנחתי כמעט לחלוטין את אסוס, נקסט ועלי אקספרס הישנים והטובים. המשלוח מגיע בטיל, אמזון בהגדרה מחזירה כסף או מבטלת עסקה אם המשלוח איחר, ולרוב המוצרים מצוינים - בעיקר כשמדובר בבגדים. ממליצה בחום.


אז בואי נתחיל לסדר את הארון!

לפנייך רשימה של מעל 30 פריטי יסוד שאיתם תוכלי להתחיל את המלתחה שלך. בעזרת הפריטים הבאים, או אפילו חלק מהם, תוכלי להרכיב עשרות לוקים שונים.


נתחיל בחלק העליון

טישרטים

בחרי את חולצת הטישרט בגזרה החביבה עלייך, עם צוואר עגול, וי או סירה (ראי דוגמה לכל סוג בהמשך). חולצה מוצלחת צריכה להיות מבד נעים, צמודה מעט ובאורך מותניים. אני ממליצה תמיד על טישרט איכותית עם אחוז גבוה של כותנה, אבל גם כזאת שיושבת מעולה ולא תיהרס אחרי 2 כביסות. בסוף אלה החולצות שנלבש הכי הרבה ואנחנו רוצים שיהיו כמה שיותר טובות.


מכופתרות

- חייבים חולצה לבנה מכופתרת בארון. כדי להימנע ממראה ה׳עובדת-שירות-לקוחות-בסלקום׳ כדאי לבחור חולצת שיפון נעימה וקלילה. אם הצבע הלבן מרתיע אותך, אפשר לעדן עם צבע שמנת/קרם/שנהב. - חולצת צ׳מברי (כמו ג׳ינס נעים מאוד ובהיר) היא פריט לבוש שהולך מעולה עם המון דברים והיא לא מקבלת מספיק קרדיט בארץ, לדעתי. את תתפלאי לגלות כמה אאוטפיטים אפשר ליצור איתה, גם כחולצה בפני עצמה וגם מתחת לסריג יפה או עליונית.


סוודרים וסריגים

במלתחה הבסיסית שלך כדאי להחזיק זוג סוודרים על-זמניים בצבעים ניטרליים שאת מתחברת אליהם. סוודר אפור הוא רעיון מצוין. אני מאוד אוהבת סוודר בהיר רחב כזה שנותן תחושה של כרבול בחורף ואפשר לשלב איתו חולצה מכופתרת מתחת (למשל את הצ׳מבריי המדוברת). גם סוודר שחור או נייבי יעשה את העבודה כמובן.


נעבור לחלק התחתון

מכנסיים

2 זוגות ג׳ינסים כחולים (אחד בהיר, אחד כהה), אפשר לשחק עם הגזרה וגובה המותן. ג׳ינס אחד אפור שהולך עם כל דבר וממש כיף לגוון איתו את ההופעה וג׳ינס שחור שהרבה פעמים נותן טאץ׳ יותר ״חגיגי״. וכמובן, איך אפשר בלי הטייץ! טייץ׳ שחור פשוט נראה מעולה עם מגף גבוה או סניקרס פשוטות, רק כדאי שהחלק העליון שבחרת יכסה קצת את הטוסיק (שכבות בדרך כלל סוגרות את הפינה הזאת).


שורטים וחצאיות

אולי לא הדבר הראשון להוסיף לארון, אבל כדאי מאוד שתהיה חצאית ג׳ינס וחצאית עיפרון בארון. חצאיות הן פריט לבוש נפלא שהופך כל הופעה לשופעת נשיות ושיק (כשעושים את זה נכון כמובן). הרבה מהלוקים שכוללים ג׳ינס שחור אפשר להחליף בחצאית עיפרון שחורה ולקבל בקלות מראה מהודר יותר.

שורט ג׳ינס הוא פריט חובה בקיץ שלנו, אבל מי שפחות בעניין של לשזף את הברכיים יכולה להצטייד בזוג ג׳ינס או מכנס שלושת-רבעי החביב עליה.


שכבות - עליוניות, בלייזרים ומה שביניהם

- קרדיגנים הם פריט מושלם להוספת צבע ונפח להופעה שלך. במלתחה הקלאסית הבסיסית ביותר כדאי להחזיק אחד אפור ואחד בהיר (בז׳ או קרם). - בלייזר שחור הוא פריט שמשדרג כל הופעה בכמה רמות ואפשר לשלב אותו בכל כך הרבה דרכים שאין מצב לוותר עליו.

- מעילים - אז ברור שיש לי את המעיל קולומביה שלי לחמשת הימים הגשומים בשנה (יותר חרמונית ממעיל) אבל הכוונה פה היא למעילים יפים שיהיו חלק אינטגרלי מההופעה שלך. מעיל עור שחור, ג׳קט ג׳ינס ומעיל טראנץ׳ הם ללא ספק כאלה.


ונסיים כמובן בנעליים

- נעלי סירה שחורות או בצבע טאופ/בז׳ למראה קז׳ואלי - שמתי דוגמה לשני הצבעים, אפשר לבחור אחד מהם כמובן.

- נעלי עקב קלאסיות שחורות או בצבע ניוד לשדרוג כל הופעה

- מגפונים שחורים - לי יש זוג מגפונים נמוכים של תמר שלם המושלמת אבל יש חלופות זולות יותר כמובן. אני פשוט מאוהבת בכל מה שהגברת המוכשרת הזאת יוצרת.

- סניקרס - מסוג כלשהו שבא לכם בטוב



זהו! המלתחה הקלאסית שלך מוכנה!

בואי לראות איך לשלב את פריטי היסוד לשלל הופעות שונות בפוסטים הבאים שלי!


2,012 צפיות0 תגובות
bottom of page